کد خبر: ۹۶۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۶۲
ما روزانه ساعت‌های زیادی را پشت رایانه صرف می‌کنیم و اگر شیوه درست نشستن در پشت رایانه و نحوه صحیح قرارگیری دست‌ها هنگام تایپ کردن و استفاده از رایانه را مراعات نکنیم، استفاده طولانی مدت از رایانه، ما را دچار مشکلاتی در مچ دست‌ها، کمر،‌ گردن و سایر نواحی خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ ، ما روزانه ساعت‌های زیادی را پشت رایانه صرف می‌کنیم و اگر شیوه درست نشستن در پشت رایانه و نحوه صحیح قرارگیری دست‌ها هنگام تایپ کردن و استفاده از رایانه را مراعات نکنیم، استفاده طولانی مدت از رایانه، ما را دچار مشکلاتی در مچ دست‌ها، کمر،‌ گردن و سایر نواحی خواهد کرد. به دانش نحوه‌ی قرارگیری بدن در هنگام فعالیت‌های مختلف، ارگونومی گفته می‌شود. در این اینفوگرافیک، شیوه صحیح نشستن و موقعیت درست دست‌ها هنگام تایپ یا ارگونومی تایپ را به شما توضیح خواهیم داد. منبع: جام‌جم

اینفوگرافیک | نحوه صحیح نشستن برای تایپ و نوشتن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: